четверг, 3 ноября 2022 г.

Відгук на книгу В.Рутківського "Щирик зі Змієвої Гори"

 

    Хочу розповісти вам про цікаву книжку, одного дуже дуже гарного автора!

    Це Володимир Рутківський. Перше знайомство з його творчостю в мене почалось з Книги "Гості на мітлі", я незабаром обов'язково про неї розкажу. 

    Потім дома на полиці я побачив, що в мене є ще одна його книга, і саме про неї сьогодні вам розкажу. 

ЩИРИК ЗІ ЗМІЄВОЇ ГОРИ 

    Одного разу хлопчик Андрійко, приїхав до села до свого дядька у гості. На зупинці він побачив дивакуватого діда, який робив всякі фокуси. Андрій вирішив спитати у нього, дорогу до свого дядька. Дід відповів, що бачив,що дядько пішов на весілля у сусіднє село, давай 5 я тебе проведу короткою дорогою. 

    Вони йшли по карпатським горах, вверх вверх, через густий ліс. Вони дійшли до печери, і тут хлопчик зрозумів що він у пастці. Його викрали Костiй (Кощій) Безсмертний та Змій Горинович, який прокидається раз на 400 років! 

    Виявляється, що у Гориновича є малий синок Щирик, якому і підшукували няньку, щоб вона його годувала та забавляла. Спочатку, Андрійка хотіли скормити Щирику, але малий захотів його собі у няньки. Вони стали найкращими друзяками. 

    На Змієвій горі була лінія порузуміння, це була колода, яка давала можливість розуміти звірів в іll Il 91%) можливість розуміти звірів. Андрійко дуже хотів додому, тому коли Горинич заснув на 400 років, вони спробували піти. Щирик, за порадою Ящірки не їв м'яса, а їв тільки рослину їжу, щоб не заснути як тато на багато років. Бо він дуже не хотів розлучатись з Андрієм, бо розумів, що як засне на 400 років,ТО прокинувшись, хлопчика не буде поруч.

     Чи зможуть вони всеж таки втекти разом? Чи зможе Щирик жити з людьми? 

    І скільки в них було пригод, ви зможете дізнатись у книзі. Ще ви дізнаєтесь про Ядвігу Олізарівну, яка стала новою кухаркою зі своїм котиком (я вам і про неї розповім, бо це героїня КНИЖКИ "Гості на мітлі"). 

    Це історія про дружбу, про те як треба підтримувати один одного. Також, що не дуже треба довіряти чужим. Це дуже сучасна казка, з сучасними героями та пригодами. Вона не може не сподобатися, я вам чесно кажу! Я прочитав за два дні, не міг відірватись. 

    Я дуже рекомендую вам автора, бо його Книжки читаються дуже легко, і завжди дуже захопливі!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.