понедельник, 23 августа 2021 г.

"В нас один обов’язок – бути щасливими" (Рей Бредбері)

 


22 серпня 1920 року народився видатний письменник ХХ століття Рей Бредбері. За своє довге життя Бредбері написав 11 романів, понад 400 фантастичних повістей та оповідань, 21 п’єсу, а також інші літературні твори, кіносценарії, вірші, статті.


Давайте сьогодні згадаємо разом деякі факти з його біографії:

«Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної родини. Грошей у нас не було, тож я ходив до бібліотеки. Три дні на тиждень я читав книги. В 27 років замість університету я закінчив бібліотеку», - так він написав у своїй автобіографії.

Бредбері рано зрозумів, що хоче стати письменником – почав з того, що у 12 років не маючи достатньо грошей для придбання нових книг, написав продовження до «Великого воїна Марса» Берроуза. І до останніх днів кожного ранку сідав за рукопис, бо вірив, що кожний написаний твір продовжує йому життя. Останній роман автора із символічною назвою «Літо, прощавай» побачив світ у 2006 році.

Коли Рей закінчував школу, в родини не було грошей на пристойний одяг, в Америці лютувала Велика депресія. Хлопцеві довелося йти на випускний в костюмі його дядечка. Справа в тому, що дядечко помер у вуличній стрілянині, й мамі довелося заштопувати дірки від куль на піджаку.

З дружиною Рей познайомився у книгарні. Вони прожили разом 56 років, та виховали чотирьох доньок.

В одному з інтерв’ю Бредбері зізнався, що його заповітною мрією є подорож на Марс, і, навіть жартуючи, просив поховати його там в банці з-під капустяного супу.

(По матеріалам сайту «booxters»)


Дорогі друзі!

В нашої бібліотеці ви зможете прочитати захоплюючи фантастичні твори Бредбері.

Чекаємо на вас.

Центральна міська дитяча бібліотека

Французький б-р, 11а


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.