понедельник, 12 июля 2021 г.

145 років від дня народження Сергія Ісаєвича Уточкіна (1876-1916)

 



12 липня виконується 145 років від дня народження Сергія Ісаєвича Уточкіна (1876-1916).



Льотчик-випробувач, пілот-авіатор (з 1910 року), піонер і пропагандист авіації. Брав участь у велосипедних перегонах, грав у футбол, займався автомобільним, вітрильним, ковзанярським та мотоциклетним спортом, боксом, боротьбою, веслуванням, гімнастикою, джіу-джитсу, легкою атлетикою, парашутизмом, плаванням, тенісом, фехтуванням тощо.

Уточкін став другим вітчизняним льотчиком після Михайла Єфімова, здійснивши 12-ти хвилинний політ над Одесою 2 (15) березня 1910 року. Відповідно до деяких джерел, за свою кар'єру Сергій Ісайович здійснив близько 150-ти польотів на аероплані у 70-ти містах світу.



Сергій Ісайович писав сам про себе:

«Я — Авіатор… Я літав над морем, над собором, над пірамідами. Чотири рази я розбивався на смерть. Решта разів — «дрібниці». Харчуюся тільки повітрям і бензином… Загалом, я найбільш щасливий з одеситів…»

Сергій Уточкін. «Моя исповедь». 1913 рік

Ми пропонуємо в ЦМДБ багато книжок з історії нашого міста.


Центральна міська дитяча бібліотека

Французький б-р, 11а

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.