воскресенье, 10 января 2021 г.

Наталії Григорівні Бутук - 60

 


10 січня — 60 років Наталії Григорівні Бутук - одеська поетеса. 

Коротка довідка: Член НСПУ (2003). Закінчила спецшколу-інтернат для незрячих дітей (нині викладає у ній) та Одеський унівесрситет (1986 р.). Публікації в альманасі «Південна ліра» (1997–2001). Авторка поетичної збірки «Моя любове» (Київ, 2001 р.), «Акорди» (Одеса, 2001 р.).



Біографія


                 Член національної спілки письменників України Наталка Бутук ( у дівоцтві Чухрій) народилася 10 січня 1961 року в селі Будеї Кодимського району Одеської області в сім'ї колгоспника. Трагедією сім'ї було те, що дівчинка була майже незряча. Це мама відкрила для доньки світ поезії, навчила майже сліпу дівчинку любити те, що її оточувало. Втративши зір повністю, навчалась у спецшколі-інтернаті для сліпих дітей. Перший вірш написала в десять років. У старших класах багато читала. Улюбленими поетами були Єсенін, Блок, Цвєтаєва. На жаль, з українською поезією, окрім шкільної програми, була знайома мало. Школа була російською, та й книг, надрукованих шрифтом Брайля, не так багато.

                 Після закінчення школи два роки працювала на підприємстві. У цей час з'явилися перші її публікації в місцевій газеті "Комсомольська іскра".


        У 1981 році Наталка стала студенткою українського відділення філологічного факультету Одеського державного університету. Під час навчання брала участь у роботі університетської літературної студії. Університет вона закінчила з "червоним" дипломом, працює вчителем української мови і літератури у тій школі, яку сама закінчила.
Поетеса друкується у періодичних виданнях області, її вірші вміщено у альманасі "Південна ліра 2000", збірнику віршів "Ступени", " Моя любове", «В надвечірнім падолисті» та інших.





Сміх


Мені приснився тихий сміх.
Такий холодний, наче сніг.
Такий їдкий, аж серце коле
І приморожує до болю.

А може, то не уві сні?
Так страшно думати мені,
Що ви сміялись наді мною,
В обличчя кидали з злобою.

Такий холодний, наче сніг,
Їдкий ваш і колючий сміх.
Коли ж це так, я не ридаю, -
Я сміхом вам відповідаю.



Я п'ю молоко


Я п'ю молоко таке тепле й пахуче.
І в грудях життя пломеніє, мов жар.
Вже вечір - вівчар на небесную кручу
Виводить і міяць, і зорі з кошар.

Я п'ю молоко з волошкового цвіту.
Я п'ю молоко із пісень жайворів.
Я п'ю молоко будеївського літа.
Я п'ю молоко з сінокосу морів.

Я п'ю молоко і од щастя співаю,
І небо співає, й співає земля.
Я п'ю молоко... День вже косу ховає,
І вечір-вівчар з косарем розмовля.


Запрошуємо вас до нашіх бібліотек.


Список дитячих бібліотек міста Одеса:



Центральна бібліотека

Французький б-р, 11а

Універсальний читальний зал

Катерининська, 67

Бібліотечно-інформаційний центр

Катерининська, 67

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 4


Градоначальницька, 9

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 8


Б.Хмельницького,13

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 9


Французький б-р, 11а

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 10


Чорноморського козацтва,169а

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 11


вул. Ільфа і Петрова, 15

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 19


вул. Єфимова,12

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 21

вул. Посмітного, 33

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 22


вул.Інглезі, 5

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 23

Чорноморського козацтва,45

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 24


вул. Фабрична, 1/2

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 26


вул. Л.Толстого, 13

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 36


вул. Краснова, 5 (ст.)

вул. Краснова, 11б (мол.)

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 37


вул. Марсельська, 14

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 39


вул. Варненська, 12а(мол.)

вул. Варненська, 12/4(ст.)

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 40


пр. Добровольського, 148а

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 45


вул. Корольова, 71/1

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 46


пров. Вишневського,13

БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ № 48


вул. Балківська, 36/6

Для запису до бібліотеки дітям при першому відвідуванні потрібно привести з собою дорослого з його паспортом. Надалі ні дорослий, ні його паспорт не потрібен.

До речі, ми обслуговуємо і дорослих читачів. У нас є багато цікавих книг. Яких? Приходьте - побачите.

Всі послуги нашої бібліотеки абсолютно безкоштовні!

Адміністрація блогу "Бібліолоція"




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.