пятница, 9 августа 2019 г.

Одеситка створює дивовижні
ілюстрації для книг



Малюнки родом з Одеси прикрашають понад 20 книг. І всі створила одеситка Ірина Кондрашова. Зараз в друкарні нова робота Ірини - книга казок братів Грімм.


      Свою першу книгу Ірина проілюструвала в 2008-му році. Почалося все з випадкової зустрічі на вулиці з давньою знайомою, психологинею. Художниця так згадує про це: “Побачивши мене, вона сказала: «О, Іра! А я як раз шукаю художника для своєї книги, візьмешся? »І я відповіла:« Візьмуся! »Я тоді ще нічого не вміла і не знала, ну, крім як просто малювати. Освіта-то художнє я отримала, але про специфіку книжкової графіки нічого не знала, і мені дуже допоміг дизайнер друкарні, в якій книга повинна була друкуватися, своїми порадами та рекомендаціями.”.
      Книга вийшла (це була збірка з психологічних практик з чорно-білими ілюстраціями), ну а потім поступово з'явилися і досвід, і навички, і нові книги. Зараз їх більше 20. В основному, це дитячі книги з кольоровими ілюстраціями, є кілька збірок поезії.
                                                                    
      Ірина малювала, скільки себе пам'ятає. Навчалася в художній школі, потім-у художньому училищі ім. М. Б. Грекова на відділенні живопису. А коли закінчила працювала з дітьми з обмеженими можливостями в «Будинку з ангелом», і навіть отримала диплом психолога, але потім зрозуміла, що її — це малювання. Це потреба душі.
       Ілюстрації Ірини Кондрашової створені в різних техніках — є книги, проілюстровані в техніці цифрової графіки. Але улюбленою є акварель, останнім часом використовує тонований папір і акварель з білилами — вона дає цікаві ефекти кольору і світла.


За матеріалом сайту    Культурометр


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.