пятница, 21 августа 2020 г.

Зелена хвиля закінчилася. Зелена хвиля йде!-4

                                                      (частина остання, попередня частина)

Заключна - трохи лірична і сумна.




Субота для мене була останнім днем фестивалю. Звичайно ж центральною подією цього дня було нагородження лауреатів конкурсів Корнейчуковского фестивалю: «Корнейчуковска премія» (міжнародний літературний конкурс творів для дітей та юнацтва), «Море талантів» (всеукраїнський конкурс літературної творчості), «iParus» (всеукраїнський конкурс цифрового малюнка), « IParus 3D pen » (конкурс об'ємного моделювання).

Про переможців я вже писав і не бачу сенсу повторюватися. Бажаючі можуть звернутися до посту від 11 серпня 2020 р за посиланням 
і там же подивитися відео нагородження переможців Корнейчуковскої премії.

Хочу тільки додати, що на Зеленій хвилі я зустрівся з багатьма дитячими письменниками - моїми добрими друзями. З багатьма ми живемо в різних містах і Зелена хвиля - зайвий привід для особистого спілкування «в живу», чого так не вистачає сучасній людині.

Нижче я викладаю деякі світлини цієї зустрічі.







Чесно кажучи, те, що фестиваль був рознесений на кілька різних майданчиків, мені особисто принесло деякі незручності: всі три дні мій крокомір фітнес-трекера стабільно показував 25 тисяч кроків. Це при тому, що я дотримуюся японської теорії і проходжу в день в середньому 10 тисяч.

Потрібно відзначити, що фестиваль змінився - він остаточно перемістився з Дерибасівської вулиці до парку Шевченка. Добре це чи погано? Напевно, добре для фестивалю - для організаторів, для учасників, для гостей...

Але...

...Я біг під час фестивалю по Дерибасівській. На розі з вулицею Гаванною я зупинився. З цим місцем для мене пов'язано дуже багато: на цьому місці багато років тому постійно розміщувався стенд Книгарні-кав'ярні - місця, де були представлені мої книги, місця, де вперше колись дуже давно пройшла моя перша автограф-сесія. А трохи далі - Ротонда Горсада. Саме в Ротонді мені в 2013 році вручали Корнейчуковскую премію. Це вже історія. І мені стало трохи сумно.


Але це швидко пройшло. Зелена хвиля живе! Вона стає іншою і в цьому секрет її довголіття.

Зелена хвиля перемістилася в он-лайн і триватиме до 6 жовтня.

А після почнеться (я знаю це точно) підготовка до Зеленої хвилі-2021...


Олексій Надемлінський

дитячий письменник, член НСПУ, 
бібліограф мережі дитячих бібліотек міста Одеси




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.