четверг, 24 февраля 2022 г.

Олексі Різниківу - 85!

 


Сьогодні, 24 лютого, виповнюється 85 років Олексі Різниківу. 

Ювелей!

Хочеться побажати цьому чудовому письменнику здоров'я, багато нових книг та нових одноримок.

Мені пощастило — я знаю пана Олексу особисто. Скажу більше — пан Олекса  один з моїх літературних хрещених татусів: одну із рекомендацій для вступу до НСПУ мені дав саме Олекса Сергійович.

Він мав дуже непросте життя. Політичний в'язень радянського режиму — дві судимості за політичними статтями. І при цьому йому вдалося не втратити оптимізму, почуття гумору та доброзичливості до оточуючих. Відмінний оповідач. Знає польську, литовську та латиську мови...

Я не описуватиму тут всі переваги пана Олекси — це займе дуже багато часу. Я щасливий, що доля звела мене з такою чудовою людиною!

Ще раз із ювілеєм, дорогий!

Олекса Надемлінський

бібліограф відділу довідково-бібліографічних

та інформаційних послуг, член НСПУ




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Зимові книжки для майже дорослих.

Що читати з дітьми взимку. Рекомендаційний список для дітей 6-9 років та їх батьків.